151 ½ timma kvar!

Då var det dags...blogg-oskulden är tagen. Tänkte att jag får börja lära mig att klottra ner lite saker här. Kommer ju göra det dem kommande 4-6 månaderna :)
Snart åker vi! 6 dagar! 6 dagar! 6 dagar!
Har dessvärre fortfarande en del skit att köpa - reselakan, apotek, regnkläder m.m
Tråkigt mkt skit vi har behövt köpa inför resan....kommer ju fan göra av med mer pengar innan resan än under....nästan iaf....
Men men, har lite att se fram emot under sista veckan här också:

Tisdag - Robert Gustafssons Jubileumsshow
Torsdag morgon - Slutar jobbet! Woho!
Torsdag kväll - Sista Babarquizen :P
Lördag - Våran epic avskedsfest!
....och
Måndag - Åker vi!!!!!

Orkar inte skriva mer nu....

/C

Kommentarer
Postat av: moa

Skönt att du äntligen blivit av med den oskulden Christopher :) Synd att jag missar the epic avslutningsfest ... :( Men skall följa er på bloggen. Jag gillar bloggar :)

2010-09-21 @ 14:36:56
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0