Och en epic fest blev det!

Tack alla för en grymt rolig kväll igår! Riktigt nice att så många kom så man fick se er en gång innan vi drar. Fett med röj när nästan alla hängde med ut också!! Kommer sakna er alla här hemma :)

19 timmar tills flyget går! Packar för fullt! Känns som man lagt mer pengar på grejer att ha med sig än vad hela resankommer kosta... Better safe than sorry?

Nästa inlägg blir antagligen när vi väntar 6 timmar på flygplatsen i Istanbul innan vi flyger vidare till Peking...

This is it! Sick!

/M


Kommentarer
Postat av: Barcelona-Moa

Nice att jag kommenterar eran sådan här reseblogg när jag sitter i Barcelona ändå ;)

Låter som ni verkligen hade en epic fest, men jag festar epic här kan jag säga, festade lite extra för eran skull tillochmed ;) Har sjukt roligt här, ni måste verkligen besöka Barcelona någon gång!!! Hoppas att ert plan och att ni inte stöter på några strejkar överhuvudtaget någon gång ;) Pussokram- resebanan!

2010-09-26 @ 21:30:40
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0